• --

Veelgestelde vragen

1: Is Switch open?
Nee, we zijn gesloten vanaf 15 maart 2020 om 16:00 uur tot en met 28 april 2020. Deze maatregel volgt de aanwijzingen van de Nederlandse regering.

2: Hoe lang blijft Switch gesloten?
Switch zal op last van de overheid in ieder geval gesloten blijven tot en met 28 april 2020. Hopelijk is tegen die tijd de situatie verbeterd en kunnen we weer open.

3: Wat kan ik doen om thuis toch in beweging te blijven?
Als Switch member krijg je alle ondersteuning die je nodig hebt, zowel binnen als buiten de sportschool. Wat je doel ook is, wij bieden je de tools om dat te bereiken. Hiervoor kan je onze MyWellness App gebruiken. In deze app staan verschillende workouts en tips voor thuis. Ook kan je via deze app chatten met jouw persoonlijke coach!

Houd ook onze website, Facebook en Instagram-pagina in de gaten voor tips & trainingen.

Daarnaast kan je jezelf ook aanmelden bij onze besloten Facebook groep https://www.facebook.com/groups/212743129979058/, speciaal voor onze leden. In deze groep kan je onder andere live groepslessen en Q&A's volgen!

4: Kan ik ook groepslessen thuis volgen?
Wij hebben een aantal lessen voor jullie opgenomen. Mocht je interesse hebben in onze groepslessen voor thuis (denk aan Pump, Yoga, Balance, Pilates) stuur ons dan een mail met de les die jij zou willen volgen, dan sturen we je deze op met eventuele extra informatie. Daarnaast kan je in onze besloten Facebook groep ook live groepslessen volgen, 36 uur na de live sessie blijft de les beschikbaar zodat je hem op een later tijdstip zelf kan uitvoeren. Word gratis lid van deze groep https://www.facebook.com/groups/212743129979058/ en check voor de live lessen het groepslesrooster in onze app.

5: Krijg ik mijn lidmaatschapsgeld terug terwijl de clubs gesloten zijn?
Nee, helaas is het niet mogelijk om geld hiervoor direct terug te krijgen. Wel hebben wij een compensatieregeling opgesteld om jullie tegemoet te komen voor de periode waarin jullie geen gebruik hebben kunnen maken van onze sportschool. Deze compensatieregeling kan je terugvinden onder het kopje 'compensatieregeling' bovenaan onze website.

6: Kan ik mijn lidmaatschap bevriezen?
Nee, het bevriezen van je lidmaatschap is in deze periode niet mogelijk. Wel zijn er een aantal andere compensaties mogelijk. Zie puntje hierboven.

7: Loopt de automatische incasso gewoon door, terwijl Switch gesloten is?
Ja, wij houden ons aan de richtlijnen van het jurydisch loket en NL actief. Dit houdt in dat de automatische incasso gewoon doorloopt. Wij proberen zoveel mogelijk lessen online aan te bieden, zodat je toch in beweging kan blijven. Mocht je toch overwegen om je lidmaatschap op te zeggen, dan hanteren wij het opzegtermijn volgens onze Algemene Voorwaarden.

8: Kan ik materialen lenen/huren?
Ja, dat kan! Als je materialen bij Switch wil huren dan kan je ons een mailtje sturen: info@switch180club.nl.

 

Let goed op jezelf en op anderen. 

 

Hopelijk zien we elkaar snel weer!

 

Nieuws

  • Veelgestelde vragen

    1: Is Switch open? Nee, we zijn gesloten vanaf 15 maart 2020 om 16:00 uur to...

    Lees meer
  • UPDATE Coronavirus

    UPDATE CORONAVIRUS Vanuit de overheid is besloten dat in Nederland al...

    Lees meer
Meer nieuws

Om jou zo goed mogelijk te helpen de juiste informatie te vinden, gebruiken we cookies op deze website. Hiermee kunnen we (soms in samenwerking met derden) jouw internetgedrag volgen. Als je verder gaat op deze website, gaan we er vanuit dat je daar akkoord mee bent. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina.